O nás

O nás

Společnost ZAMARU s.r.o., je firma, která je zaměřena na poskytování daňového poradenství a komplexních účetních služeb. Nabízíme Vám kvalitní poradenské služby pro všechny ekonomické oblasti. Tým pracovníků tvoří stálý kolektiv pod vedením certifikovaného daňového poradce. Vedení účetnictví pro Vás můžeme zajistit v našich kancelářích, přímo ve Vašich prostorách nebo prostřednictvím vzdáleného přístupu. Naším cílem je poskytovat spolehlivé, kvalitní a efektivní služby a spokojenost našeho zákazníka. Věříme, že i Vy se přidáte k naším spokojeným zákazníkům.

Od roku 2012 poskytujeme klientům i on-line účetnictví, tedy možnost připojit se do účetního softwaru, využívat z něj informace, zadávat údaje a případně integrovat svůj provozní software s účetním softwarem. Tím se spolupráce s účetní firmou dostává na zcela novou úroveň, která je mnohem efektivnější, než standardní forma vedení účetnictví.

Dále pro vás zajistíme kompletní služby auditora a provedení auditu. A také veškeré právní poradenství, včetně založení společnosti.

Služby poskytujeme i v anglickém a slovenském jazyce.

Náš tým

Ing. Žaneta Rusnáková
Daňový poradce číslo 4084, jednatelka společnosti, manažer týmu, manažer daňového poradenství.
Specializuje se hlavně na poradenství v oblasti daní z příjmů právnických a fyzických osob a DPH.

Bc. Julia Kuzněcová
Senior účetní

Denisa Vršecká
Senior účetní

Miloslav Matoušek
Senior účetní

Bc. Michal Drenko
Office manager

Externě spolupracujeme:

Ing. Gabriela Leinová
Auditor č.o. 2069

Mgr. Petr Timura, LL.M. , advokát, zapsaný mediátor
Advokát, člen ČAK, zapsaný mediátor, právní poradenství, občanské právo, obchodní právo, zakládání společností

Cena za služby

Cena je stanovena individuálně dle vzájemné dohody v návaznosti na celkovém rozsahu , náročnosti a Vašich dalších požadavků.

Orientační ceník (ceny bez DPH)

  • Vedení účetnictví: 35-48 Kč za položku (dle rozsahu)
  • Vedení daňové evidence: 30-40 Kč za položku (dle rozsahu)
  • Daňové poradenství: 1700 Kč / hod
  • Hodinová sazba: 1000 Kč/hod (zpracování účetnictví u klienta )
  • Zpracování měsíčních mezd: 200-350 Kč za 1 zaměstnance
  • Zpracování měsíčních mezd: paušál měsíc 800-3000,- Kč na agendu dle rozsahu
  • Zpracování přiznání DPH a Kontrolního hlášení k DPH - 2500-4000,- Kč/ měsíc dle náročnosti

Pro všechny služby je možné dohodnout paušální částku podle možností, požadavek a potřeb klienta.

Po upřesnění vámi požadovaných služeb Vám předložíme cenovou nabídku.

Doporučujeme

WWW.MEDIATORS.CZ